To co ze spotem? O której i gdzie??
1.9 tdi ALH - rozpadł się
Zwiń
X
-
1.9 tdi ALH - rozpadł się
Witam, pisze tu pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość
Mam Octavie 1.9 tdi ALH 90 km przebieg licznikowy 500.000 km ( może mieć więcej ).
Kilka dni temu rozpadł się silnik : diagnoza trzeba kupić inny.
Główne pytanie jest takie czy zamiast ALH mogę wsadzić ASY albo AGR ? będą jakieś problemy ?
Dla zainteresowanych było to tak : Od dwóch miesięcy zaczął brać 3 litry oleju na 10.000 wcześniej brał 0,7 może 0,8. Żadnych innych objawów. Wsiadam do samochodu odpalam przejechałem 5 km i nagle kiedy wszedłem na 3000 obrotów chciałem zmienić bieg a on sam zaczał przyspieszać wszedł na 5000 i padł....
Będę wdzięczny za porady jedyny sensowny silnik w okolicach Poznania znalazłem własnie z oznaczeniem ASY. Może ktoś wie gdzie mają takie silniki w dobrym stanie w Wielkopolsce ? A może ktoś poradzi co mądrego wymyślić ....
Pozdrawiam
-
-
minister28, Szalony diesel Cie dopadł.. jak go w porę nie zadusisz to po zabawie korba/y idą bokiem z uśmiechem. Zaczął brać olej i trzeba było diagnozować wtedy bo teraz nie wiadomo którędy zaczął ciągnąć i przepalać olej - strasznie kopciło jak dochodził żywota?
Jeżeli chcesz zmienić silnik to ewentualnie ASV a nie ASY. AGR powinien podejść i tak samo ALH bez problemu. Jak weźmiesz ASV to kwestia dogrania będzie z ECU bo to jest typowa 110KM - zrobisz swoje ECU, zestroisz a przy okazji chip i będziesz latał skodzinką :diabelski_usmiechVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Bo nie ma TDI ASY jest tylko ASV, AGR, ASZ... itdMoja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
minister28, teraz masz silnik na pompie wtryskowej (VP) a silnik ASZ to już pompowtrysk (PD). Jak chcesz silnik na przekładkę prostą to szukaj ALH i będzie p&p. Jak chcesz przełożyć i jeszcze coś mocy mu dłubnąć to poszukaj ASV i zrobisz sobie program (dodatkowe pieniądze).VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
minister28, ty masz silnik na pompie wtryskowej a silniki ATD, ASZ, AJM, ARL, i może jeszcze jakieś są na pompowtrykiwaczach, inna technologia pracy silnika i jego osprzętu, a po za tym pewnie jest droższy , szukaj gołego słupka na wymianę i po sprawie .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
NIE WIEM O CO CHODZI gościu mówił, że ten niby ASY jest na zwykłej pompie ! teraz już zgłupiałem, wiem, że są silniki na pompie i na pompo wtryskach ale nie myslałem, że ktoś moze tego nie wiedzieć.
Czyli najprościej robiąc potrzebuje spis kodów silnika na zwykłej pompie i coś z tego muszę kupić tak ? Do poniedziałku muszę ogarnąć temat więc proszę o pomoc a do tego łba zadzwonie jutro. Pozdrawiam
[ Dodano: Sob 16 Lut, 13 18:03 ]
z tą mocą też ciekawe chodzi o chip tunning czy o coś innego ?
[ Dodano: Sob 16 Lut, 13 18:17 ]
generalnie w wielkopolsce znalazłem tylko jeden silnik w miarę dobrym stanie ALH kazdy nastepny jest inny dlatego potrzebuje liste kodów bez problemowych i resztę gdzie po drobnej modyfikacji będzie to działać....
Komentarz
-
-
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
minister28, podaj link jeśli jest wystawiony na jakiejś aukcji.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
minister28,
NA POMPIE
SDI AGP,AQM
90KM ALH,AGR
110KM ASV,ASK,AHF,AVG
NA POMPOWTRYSKACH
100-101KM ATD,AXR
115KM AJM,AUY
130KM ASZ
150KM ARL
AGR,ALH po wymianie na jeden z tych nie będziesz potrzebował żadnej korekty ,na pozostałe silniki na pompie bez korekty się już nie obejdzie.ok
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
ale słupek jest ten samBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
czyli reasumując
Jeżeli kupie ALH = zero problemów
Jeżeli kupie AGR = zero problemów pomimo tego, że mam inną turbinę ? czy turbinę będę musiał też zmienić ?
Jakich modyfikacji będzie trzeba dokonać jeżeli trafi mi się silnik ASV,ASK,AHF,AVG ?
Rozumiem, że kazdy inny silnik po za tymi w/w z góry odpada.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
minister28, musisz kupić sam goły słupek z silnika 90KM, najlepiej ALH, bo będzie najmniej problemów przy robocie, choć w sumie te motory różnią się osprzętem. towaru jest tyle na rynku, że nie ma co kombinować. co innego jak zamierzasz modzić przy śmocyBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
minister28, dam Ci podpowiedź. Podbij do kolegi samiec on ma Octe na rozbiórkę z motorem ALH (169kkm nalotu). Coprawda Płońsk.. ale może ktoś pomoże w transporcie samego słupka na forum? :diabelski_usmiechVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
minister kup ALH AHF ASV bo u Ciebie turbo wyzionelo ducha przy okazji rozwalajac motor...
jak kupisz AGR to troche to nie bedzie pasowac....da sie ale wiecej zabawy.
I koniecznie przed opaleniem nowego silnika przeczysc uklad dolotowy z intercoolerem oraz wylej olej z wydechu bo zadusiz sie
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
turbina nie wyglada na uszkodzoną.... Płońsk trochę daleko
Każdy mówi coś innego.... W autoryzowanym serwisie mówią ,że AGR będzie pasował jak ta lala, zero konkretow juz sam nie wiem kogo mam słuchać
[ Dodano: Nie 17 Lut, 13 00:13 ]
a tak swoją drogą olej w silniku został i prawie stan jest ;/
[ Dodano: Nie 17 Lut, 13 00:17 ]
oczekuje konkretnej odpowiedzi
np. silnik AGR bedzie pasował ale.... itd
Komentarz
-
-
Silnik AGR bedzie pasowac na 100%
ale osprzet silnika w postaci turbiny juz nie.
Zastanow sie co spowodowalo "rozkrecenie" sie motoru do tych obrotow?
Najczesciej olej z turbosprezarki ktory dostal sie do cyl (zostal zassany).
Na moje...turbo smietnik.
Ale moge sie mylic :wink:pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
Komentarz